مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از واگذاری خارج از مزایده زمین در شهرک‌های صنعتی استان تهران به شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از زیر مجموعه قوه قضائیه خارج و زیر نظر قوه مجریه اداره می شود.
یک مسئله که باعث شده هنرمندان با بی‌اعتمادی به واگذاری این نقش به صداوسیما بنگرند، موقعیت کنونی صداوسیما در مقابل «ذینفع» است که «تابناک» پیش از این پرداخته بود. منطق حکم می‌کند یک نهاد حاکمیتی که قرار است بر حوزه‌ای نظارت داشته باشد، خودش ذینفع نباشد، چرا که اگر ذینفع باشد هر تصمیمش به منزله تلاش برای تضعیف رقبا، تفسیر می‌شود. بنابراین صداوسیما در گام اول باید از موقعیت ذینفع خارج شود و وی او دی‌های خود نظیر تلوبیون را به طور کلی به بخش خصوصی واگذار کند و یا اگر صداوسیما بر حفظ نقش ذینفع اصرار دارد، باید در مصوبه‌ای تازه، این نقش نظارتی حاکمیتی به دستگاه بالادستی دیگری نظیر شورای عالی فضای مجازی و دبیرخانه آن واگذار شود.
ماموریت انتقالی اتحادیه آفریقا در سومالی «آتمیس» یک پایگاه نظامی در ایالت هیرشبیلی را به ارتش این کشور این کشور واگذار کرد.
دبیر هیات تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری در خصوص مدارک واگذاری خودرو به دولت گفت: پیشنهاد می کنیم برای بررسی واگذاری خارج از نوبت خودرو در قوه مجریه، به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه ها و مدیران دولتی و یا احتمالاً خانواده مدیران دولتی، کمیته ای تشکیل شود و در ادامه مجلس تصمیم خواهد گرفت با استفاده از کدام ابزار نظارتی با آن برخورد کند.
یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه مجلس آماده دریافت گزارش بازرس ویژه رییس جمهور از خودروهای واگذار شده خارج از نوبت به نهاد ریاست جمهوری و وزارتخانه‌های دولتی است گفت: در گزارشی که به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده بود نامی از ۷۰ نماینده ای که خودرو تحویل گرفته باشد، نیست؛ اگر آقای درویشیان اسامی دارند در اختیار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس قرار دهند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
حذف قرعه کشی، بازگشت شورای رقابت، افزایش تولید، آزادسازی واردات، رکوردشکنی قیمت‌ها در بازار، فروش خارج از ضابطه و عدم تعیین تکلیف واگذاری از جمله اخبار مهم حوزه خودرو در سال ۱۴۰۱ بود.
وزارت امور خارجه دخالت در واگذاری سفارت افغانستان به طالبان را تکذیب می‌کند، اما کارشناسان روابط بین‌الملل نظر دیگری دارند
وزیر صمت گفت: تخلفات خودروسازان در واگذاری خارج از ضابطه خودرو به سازمان ها در دست بررسی است.
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از واگذاری تنظیم بازار برنج خارجی به انجمن وارد کنندگان برنج ایرانی خبر داد.
زنوزی می‌گوید با ادامه این روند، او قرارداد پاکو خمس را برای فصول آینده نیز تمدید خواهد کرد.
مشاور حقوقی وزیر و رئیس مرکز امور مجامع و نظارت بر قراردادها، راهکار بهبود وضعیت شرکت تراورس را موافقت و دستور خارج کردن نام این شرکت از لیست واگذاری سازمان خصوصی سازی برشمرد.
رئال مادرید در دیداری خارج از خانه 3-2 مغلوب رایو وایکانو شد و بعد از هفته‌ها، صدر جدول لالیگا را به بارسا واگذار کرد.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا ۲۰ دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
تیم فوتبال اتحاد کلباء توانست بازی را که تا 20 دقیقه پایانی با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود، برنده از زمین خارج شود.
عددی که به حساب باشگاه آمده پول مردم و از محل واگذاری است... پول برای باشگاه و برای همین خرج کردن است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: ما باید یکبار شرکت های که در صف واگذاری هستند از تاریکخانه خارج کنیم و برای بخش خصوص کاملا شفاف بیان کنیم که شرکت ها چه وضعیتی دارند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: به کمک خریدهایی که از بورس داشته ایم توانستیم ۳۰ درصد هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ